In atentia proprietarilor din Militari Residence.

Avand in vedere multitudinea companiilor din domeniu si numarul foarte mare a specialistilor certificati A.N.R.E. si I.S.C.I.R. modul prin care acestia incearca sa-si castige clientii devine din ce in ce mai nepotrivit, folosindu-se de naivitatea oamenilor.

Din acest motiv va sugeram sa NU picati in plasa marketing-ului prost si agresiv folosit de unele companii.

Ce trebuie sa stiti:

Verificarea periodica se face o data la 2 ani

Proprietarii aleg compania cu care doresc sa faca verficarile, conditia fiind sa fie certificata A.N.R.E.

NU se fac verificari intermediare decat in conditii speciale

Multe companii cu marketing agresiv folosesc urmatoarele elemente ce pot fi intimidante pentru persoanele care nu sunt constiente de regulile in ceea ce priveste folosirea unei centrale termice.
Elemente ca:

Text menit sa scoata in evidenta obligativitatea proprietarilor sa faca verificarea

Folosirea unor parti din legislatia in vigoare astfel incat anuntul lor sa para cat mai serios

Folosirea logo dar si denumirea GDF Suez pentru a creste credibilitatea anuntului

Punerea anunturilor in plic si in cutiile postale pentru a crea senzatia ca informarea este adresata direct proprietarului ce citeste informarea

Astfel de anunturi se pot depista usor urmarind punctele de mai sus, dar si prin faptul ca NU SUNT NOMINALE.

Au fost cazuri cand unii din angajatii unor astfel de companii mergeau prin blocuri, lasau anunturi si inchideau robinetele pe jumatate.
Se facea asta in speranta ca proprietarii, crezand ca e o problema, vor suna folosind anunturile lasate la indemana.

In consecinta, va rugam sa NU dati crezare unor astfel de informari si sa faceti verificarile conform cu legislatia in vigoare si cu orice companie doriti, o data la 2 ani.

In caz ca va loviti de diverse probleme cu centrala termica:

verificati in cartea centralei codul afisat pe ecran

verificati presiunea – poate fi reglata de un robident patrat negru din partea de jos a centralei

verificati robinetul din zona contoarului

verificati valva ce se afla deasupra contoarului

intrebati vecinii – poate fi o problema generala

sunati la GDF Suez: Urgente: 021/9281 & Call Center: 021/9366

intrebati un specialist

MRESIDENCE.ro

By | 2017-05-19T15:13:01+00:00 June 13th, 2015|Categories: Anunturi, Stiri|Tags: , , , |0 Comments

Leave A Comment